Palvelumme

Töihin teille

Joskus voi eteen tulla tilanne, jossa yritykseen tarvitaan pikaisesti taloushallinnon ammattilainen. Meiltä saat silloin tekijän.

Esimerkiksi äkillinen sairastuminen tai nopea työpaikan vaihto voi johtaa siihen, että yrityksessä ei yhtäkkiä olekaan ketään hoitamassa taloushallintoa. Voi myös olla niin, että yrityksen ei ole kannattavaa palkata omaa taloushallinnon työntekijää tai sopivaa tekijää ei löydy.

Me tarjoamme käyttöösi taloushallinnon ammattilaisen, joka toimii kirjanpitäjänä, palkanlaskijana, reskontranhoitajana, controllerina tai talouspäällikkönä – tarpeidesi mukaan. Suunnittelemme kanssasi juuri sinun yritystäsi parhaiten palvelevan vaihtoehdon joko lyhyt- tai pitempiaikaiseen tarpeeseen. Töitä voimme tehdä joko toimitiloissanne tai etäyhteyksin.

Varmistamme, että käytössäsi on aina

<? echo $palveluslug; ?>

Oma yhteyshenkilö

<? echo $palveluslug; ?>

Sähköiset palvelut ja käyttöönotto­koulutus

<? echo $palveluslug; ?>

Sopiva palvelupaketti

Ota yhteyttä

Tutustu palveluihimme

Käymme mielellämme kanssasi läpi, mitä palveluja kauttamme saa ja mitkä niistä ovat juuri sinulle sopivia.

Haluatko, että otamme sinuun yhteyttä?

Voit jättää meille yhteydenottopyynnön täyttämällä tiedot tänne, niin otamme sinuun yhteyttä.

    Ajankohtaista

    Verkkolaskuosoitteen voi nyt ilmoittaa OmaVerossa

    Yritysasiakkaat voivat 22.11.2021 alkaen ilmoittaa verkkolaskuosoitteensa OmaVerossa. Mikäli verkkolaskuosoite on TIEKEn verkkolaskuosoitteistossa, Verohallinto saa tiedot sieltä. Lisätietoja Verohallinnon sivuilta

    22.11.2021

    TULE MEILLE!

    Oletpa jo kokenut ammattilainen tai vasta työurasi alkutaipaleella, tule meille kirjanpitäjäksi! Arvostaisimme kokemustasi Procountor-, Netvisor-, Adminet- tai Heeros-järjestelmistä. Lähityöpisteesi voisi olla Kellon tai Oulun toimipisteissämme. Meillä on myös etätyömahdollisuus! Kysy lisää tai laita avoin hakemuksesi osoitteeseen rekrytointi@tilitkarppinen.fi

    25.11.2021

    Yrittäjien työmarkkinatuen poikkeus päättyy 30.11.2021

    Yrittäjät ovat voineet saada koronapandemiaan liittyvän poikkeuksen perusteella työttömyyskorvausta 16.3.2020 alkaen. Poikkeuslainsäädäntö päättyy 30.11.2021 ja sen jälkeen työttömyysturvan saaminen edellyttää, että yrittäjä täyttää normaalit yrittäjän työttömyysturvaetuutta koskevat edellytykset.

    22.11.2021

    Pieniä muutoksia Oulun toimipisteen aukioloajoissa

    Oulun toimipisteemme palvelee viikosta 40 eteenpäin seuraavasti: maanantai 8-17 tiistai – perjantai 8-16 Tarkistathan muiden toimipisteiden aukioloajat yhteyshenkilöltäsi.

    4.10.2021